Sunday, September 9, 2012

Tosei dan tosei

setiap pagi lepas solat subuh, aku biasanya bangun jam 6.30 pagi. Lepas tu abah akan bising-bising dah ajak aku pergi warung capati power di Bukit Katil. Aku selalu mengantuk, mamai, dengan tak mandi, salin baju je, pergi lah bawa abah, kekadang abah tidur sekejap atau aku yang tertidur then barulah dalam jam 7.30 kami pergi.

Selera abah dekat warung ni memang best. Abah akan makan 3 keping, dan  hari sabtu haritu, abah makan 4 keping tosei. pergh.

Tosei special dari Warung capati, kari sedap ooo

Memang selera abah dekat tosei ni menggerunkan aku jugaklah. Sebab aku pun cuma makan sekeping je setiap hari. Abah suka sungguh kari ayamnya.

Tapi makanan lain abah tak makan sangat. Abah memang kurang selera makan. Cuma tosei ni je yang abah cukup gemar. Sayang warung ini cuma buka waktu pagi.

1 comment:

  1. Salam kenal.
    Bangga dengan anak seperti anda..Semoga Abah anda cepat sembuh

    ReplyDelete