Monday, September 19, 2011

Jubah kuning abah syawal ini

Tahun ni abah dapat dua jubah, satu warna kuning,yang putih tu angah beli, yang kuning tu abah beli dengan aku di Tesco Cheng.

Suka tengok abah pakai jubah tu.



Tapi tiada pun gambar dengan aku.



Ni saja gambar raya aku dan abah. Syawal 2011.

Dan..

Syawal 2010. Harap tiada yang terpedaya..abah tak amalkan diet untuk turun 30kg.




Dan..gambar ini akan dirindui...bila abah, abah sekarang tak boleh duduk diantara dua sujud pun. Syawal 2009


ps: abah dah di 'discharge' dari rawatan cara kerja (fisio) dengan alasan tiada progress, abah sedih, kata abah ahli fisio tu tak suka abah, hmm..temujanji dengan doktor yang akan datang aku harap aku bersama abah, supaya aku boleh minta doktor rujuk pada rawatan gim di fisioterapi

2 comments:

  1. Boleh depa cakap macam tu aje..takde progres?

    ReplyDelete
  2. yep, memang hampeh kan..mentang2lah banyak pesakit

    ReplyDelete