Tuesday, June 21, 2011

Usaha lagi dan telefon

Abah sekarang ada ikut berurut di Bukit Katil, rm50 untuk dua jam. Tuan Haji Rustam, Taman Saujana Seksyen 3. Abah suka tukang urut ni sebab dia berbual dengan abah banyak perkara. Lebih-lebih lagi sebab dia ni adalah pesara komando, jadi banyaklah cerita yang dia bualkan dengan abah.

Nasib aku bertugas sekolah petang, jadi sempat juga aku memecut bawa bah kemana-mana.

Harini aku bawa abah pergi Melaka Sentral. Abah nak beli telefon bimbit yang baru yang boleh ambil gambar. Kata abah telefon abah yang lama tak boleh telefon dan sms, aku rasa telefon lama tu boleh telefon, malah aku belikan abah dua bulan lepas abah kena stroke haritu, tapi abah sukar nak guna fungsi telefon tu.

Aku tak tahulah abah beli telefon baru ni boleh guna ke tak.

1 comment: