Thursday, December 23, 2010

Hari ke 9?

Aku rasa harini telah mula sampai detik aku mula tak mampu mengira hari. Adik dan along dah mula sampai kerumah, majlis adik adalah hari minggu ini.

Tadi malam along dan abang ipar aku menjaga abah, aku ke pantai kelebang bersama anak-abak buahku, ya, aku rasa ini kegembiraan aku sekarang, happy dengan diaorang.

Jadi malam ni lepa bacaan yassin dan sedikit doa selamat dirumah ibu, aku kembali menjaga abah. Entah kenapa harini siang tadi aku rasa mengantuk sangat, nasib ibu datang dan mengambil alih sekejap. Sebelum tinggalkan abah petang tu, aku, adik dan along salinkan pampers abah.

Malam ni aku datang jam 9 malam. Nurse dah bagi feeding abah. Sebaik saja aku sampai, aku agak terkejut apabila abah kata..

"Salinkan pampers abah, along dengan adik buat tak tahu je"

Okay.....aku rasa ingatan abah dah merosot. Okay, aku perlu terima ini, stroke tu dah ganggu memori dan daya berfikir abah, patutlah malam tadi kadang-kadang abah cakap benda yang tak berapa tepat.

Bila aku nak buat entry pasal feeding ni? macam tak sempat, esok mesti adik nak balik laptop ni.hmmmmmm.

Harini petang abah dah mula feeding 300ml dan 8 scoops. Oh ya, semalam aku habiskan baki susu yang abah tak nak lagi difeeding, sedap seh, terus kenyang.

No comments:

Post a Comment